Everything counts in small amounts

Hydra Society promoveaza cultura emergenta si buna dispozitie prin evenimente si new media.
contact: hydrasociety@gmail.com

10/20/2006

Recenzie SpatenSpate3/Metropotam

Spatenspate3 vazut prin ochi de metropotam

Dragos Bucurenci si Miron Ghiu s-au asezat spatenspate aseara in Frame si au citit. Nu din textele altora cum se asteptau unii (Bucurenci dixit, iar ca sa nu-i dezamageasca a citit o poezie... de Minulescu), ci chiar din ale lor.

Lume care sa asculte a fost multa, colorata si simpatica. Mai multa ca data trecuta, probabil si datorita faptului ca autorii erau mai cunoscuti si mai populari, dar si pentru ca evenimentul se intampla deja a treia oara si a capatat ceva awarness. Atmosfera era departe de un orice "cadru oficial" de tipul "cineva citeste, restul tac si asculta" dar si departe de, din fericire, atmosfera de gasca literara venita la cenaclu.

De ce DJ set? Asa au descris organizatorii (adica Hydra society, "creatura cu doua capete") evenimentul, format din warm-up asigurat de Miron Ghiu, cate un main act pentru fiecare dintre protagonisti si un after marca Bucurenci.

Cu bulina de "interzis minorilor" sau fara, textele au fost incisive, foarte bine scrise si citite. Miron Ghiu ne-a spus povestea "iacului de preerie" cu inclinatii halucinogene si ore fixe pentru ciuperci iar apoi a dat indicatii despre cum se scrie un roman pe pielea iubitei, pas cu pas. As vrea sa citesc, pe piele sau nu, un roman scris de Miron Ghiu.

In timp ce citea Bucurenci, imi suna in minte ce zicea Florin Iaru in prefata de la RealK: "Sex? Orgii? Asa ar fi fost trendy, dar eroul sufera de o ciudata forma de pudoare si nu-si aduce aminte. Cel mult, una, doua aluzii cu multa perdea." Textul de aseara compenseaza, nu intr-un mod de show-off, ci intr-unul literar, asumat si cu o doza buna de ironie. O poveste cu medicamente si sex, bine construita, fluida si usor de urmarit, legata, fara ezitari si fara excese inutile.

Bucurenci si-a citit textul in doua parti. Una de main si una de after. Asa ca daca vroiai sa stii ce s-a intamplat si daca e vorba de happy end trebuia sa stai pana la capat. :)

mai multe poze pe

hydrasociety_flickr