Hydra Society nu priveste criza ca pe o napasta, ci crede ca e o ocazie in care valorile se cern si cei mai buni sunt din nou la moda.
Afla in cadrul conferintei REVIVAL of the FITTEST cum se lucreaza cu freelancerii, cum scrii si cum citesti un contract, care e trendul pe piata muncii in industriile creative si daca merita sa bagi banii in arta.
Subiecte
- Care e treaba cu criza si la ce ne foloseste ea - Stefan Pop, strategic planner
- Cum se lucreaza cu freelancerii - Vlad Tausance, redactor-sef revista MAX
- De ce merge mai bine munca in consortiu wearebasca
- Cunoaste legea si foloseste-o in favoarea ta - Costin Sandu, avocat la societatea de avocatura David si Baias
- Siguranta joburilor - Christian Scholtes, consultant HR, HRMS
- Merita investitiile in arta pe timp de criza? Dan Popescu, proprietar galeria H'Art
REVIVAL OF THE FITTEST - cine castiga din criza in domeniile creative
4 februarie, ora 18.30
Fabrica, 11 iunie 50
Intrebari la hydrasociety@gmail.com
Acces si informatii la liber.
"Maine nu va fi ca ieri. Aceasta nu este o simpla recesiune: este schimbare tectonica in economii, consum si investititii". Umair Haque, directorul Havas Media Lab
Un comentariu:
foarte misto initiativa. sunt deja cu voi :)
Trimiteți un comentariu