Arta e crizaSi Hydra Society, pana acum implicata mai ales in evenimente culturale, a tinut sa desfaca problema in mai multe fire, asa ca a organizat o dezbatere despre industria creativa - Revival of the Fittest. Titlul poate duce cu gandul la o mega-productie hollywoodiana, dar discutiile au fost serioase si la obiect. Mai mult, Alina Floroi, unul din capetele Hydrei, vorbeste despre un kit de informatii utile oamenilor din breasla. Au fost invitati un avocat, un strategic planner, un consultant HR, un freelancer si un proprietar de galerie, iar concluziile au fost ca „cei mai buni vor fi la moda anul acesta"; „e anul in care fiecare trebuie sa acorde importanta taskurilor marunte, pentru ca proiectele mici pot aduce proiecte mari"; iar arta nu e in niciun caz in pericol, pentru ca ea se hraneste cel mai bine pe timp de criza - arta e criza".Hydra Society e o asociatie care promoveaza cultura emergenta prin evenimente si new media. „Capetele"Hydrei au experienta in managementul proiectelor de comunicare, strategie, trend forecasting si creatie de concepte".
Everything counts in small amounts
Hydra Society promoveaza cultura emergenta si buna dispozitie prin evenimente si new media.
contact: hydrasociety@gmail.com
Hydra Society promoveaza cultura emergenta si buna dispozitie prin evenimente si new media.
contact: hydrasociety@gmail.com
4/06/2009
Despre REVIVAL in Ziarul Financiar - Dupa Afaceri
Cot la cot cu Bursa de Marfuri Creative si cursul de literatura pentru manageri „Elitera - Eu intr-o carte, conferintele REVIVAL OF THE FITTEST au fost luate ca studiu de caz de creativitate pe timp de criza, in suplimentul Dupa Afaceri al Ziarului Financiar:
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Un comentariu:
Congrats! :)
Trimiteți un comentariu