Everything counts in small amounts

Hydra Society promoveaza cultura emergenta si buna dispozitie prin evenimente si new media.
contact: hydrasociety@gmail.com

2/06/2009

Exercitiu de sinceritate

“I’ve learned so much from my mistakes that I think I’ll make another one”

VIZIUNE Ideea conferinței REVIVAL OF THE FITTEST s-a nascut în luna decembrie in capul Alinei. Alina Floroi – unul dintre capetele Hydrei. Pentru cine nu stie, Hydra este o organizatie culturala cu mai multe capete. Alina a mobilizat un nucleu de 6 -7 oameni, care au muncit cand și cum au apucat ca sa puna cap la cap evenimentul de miercuri seara de la Fabrica. Multumim tuturor capetelor care ne-au ajutat. Pentru noi, cel mai important a fost ca ne-am mobilizat sa aducem 2oo de oameni destepti impreuna. Sa le oferim ocazia sa stea de vorba. Prin ce s-a intamplat pe scena, am vrut sa transmitem cateva lucruri in care credem – ca in vremuri grele e nevoie de solidaritate si de idei inteligente aplicate punctual si ca, si in criza, tot ce mai buni castiga, tot binele invinge.

PASIUNE Pariul initial nu a fost sa facem ceva perfect. Si – lucky us - nici nu am reusit sa atingem perfectiunea. Altfel nu am mai fi avut loc sa crestem. Americanii spun ca perfection is the enemy of good. Pariul nostru a fost sa facem ceva bun, din care sa invatam si noi si altii. Un lucru pe care sa putem sa-l perfectionam pe parcurs, invatand din greseli si ascultand feedbackurile. Singurul mare pariu pe care cu siguranta l-am castigat a fost sa ne demonstram ca daca faci ceva din pasiune cu siguranta iese. La inceput mai prost si apoi din ce in ce mai bine.

WHAT’S NEXT Tema celei de a doua conferinte Hydra Society va fi VISIONSHIP – adica un hibrid de VIZIUNE si LEADERSHIP, lucruri care ajuta si in perioade de crestere economica, dar sunt fundamentale pe timp de criza. Avem in minte un cocktail de vorbitori foarte diferiti ca background, varsta si arie de experitiza. N-am stabilit inca data, dar cand o vom stabili cu siguranta o sa aflati.

Si ca sa nu uitam de unde am plecat am postat speech-ul lui Richard St. John de la TED care ne-a inspirat. In scurta vreme o sa postam si prezentarile si filmulete fimate in timpul conferintei. Si o sa trimitem si un formular de feedback ca sa stim exact care sunt zonele in care avem de lucrat.

Niciun comentariu: