Everything counts in small amounts

Hydra Society promoveaza cultura emergenta si buna dispozitie prin evenimente si new media.
contact: hydrasociety@gmail.com

3/09/2009

Vasilievici la HYDRA LIT NIGHTS in Expirat


George Vasilievici este un scriitor constantean care isi propune sa traiasca anti-gravitational
Daca vreti sa prindeti gustul lecturii din textele lui, pe blogul lui sunt mai multe texte: http://vasilievici.blogspot.com

Va dam un "excerpt":

"Porcii ăștia mi-au făcut-o, îmi zic în timp ce îmi privesc mâinile de femeie. Am degete subțiri cu unghii lungi și foarte îngrijite, date cu ojă portocalie. Nici nu se pune problema ca astea să fie mâinile mele. Orice mi-ar zice, oricât de multe argumente îmi vor aduce, încercând să probeze contrariul trebuie să rămân pe poziții și nu care cumva să încep să cred că acestea ar fi mâinile mele. Îmi iau în grabă bagajul și mă îndrept direct spre Biroul de Relații cu Clienții hotărât să fac scandal, să depun o plângere și chiar să îi dau în judecată.

Din spatele geamului de protecție îmi zâmbește o femeie îmbrăcată într-o uniformă ce poartă însemnele Aeroportului Henri Coandă din București.

- Cu ce vă putem ajuta? Mă întreabă binevoitor femeia de la ghișeu."

Mai multe si mai si la lectura:
club Expirat
joi, 12 martie, pe la 8 seara

After: C & C Indie Factory
In Other Side: Hai Karate
Bully & GrandmasterFlava (Hip Hop Flava)
ora 22.00

Niciun comentariu: